-921_2-
Bannerhely száma: 921
Méret: 468 x 60 pixel
-922_2-
Bannerhely száma: 922
Méret: 120 x 240 pixel
A II. modul tematikája

A gyakorlati kurzus alatt az elsõ 11 hét során megismert elméletet a gyakorlatban is kipróbálhatják a hallgatók. A team munka érdekében a 2. kurzus résztvevõit kisebb csoportokra osztjuk. A foglalkozásokra szombatonként, két óra idõtartamban kerül sor.

A II. modul idõtartama: 7 hét (indulás: 2009. január 24.)

A szeminárium témái:

(Az alábbi táblázat a II. modul tematikája. Az előadások sorrendje módosulhat.)

 
Gyakorlat vezetõ
Foglalkozás témája
1. Nemes Juli
Simon Bernadett, Well
Stratégiaalkotás és márkaépítés
2. Benesch Ferenc, Ogilvy Art Direkció
3. Tordai Péter, Leo Burnett Kódolás és dekódolás: az üzenet természete
4. Kaszás György, Upgrade Kiemelkedõ és átlagos: A kreatív sztenderd
5. Kaszás György, Upgrade Alkotótechnikák
6. Simon Zoltán, Café Reklám Az ötlet születése, ötlettípusok – milyen eszközöket használ a reklám?
7. Széles Zsuzsa, PanMedia Célcsoport-specifikus kommunikáció, csatornaválasztás

A változtatás jogát fenntartjuk.
www.reklamakademia.hu | Copyright 2007 DFT-Hungária Kft. | Minden jog fenntartva | info@reklamakademia.hu | design: Activium