-921_2-
Bannerhely száma: 921
Méret: 468 x 60 pixel
-922_2-
Bannerhely száma: 922
Méret: 120 x 240 pixel
Az I. modul tematikája

Az I. modul célja a szakmai alapismereteknek és a reklám fogalomrendszerének tisztázása, valamint a reklám- és médiaügynökségek munkafolyamatainak megismertetése. A képzésre négy óra időtartamban, szombatonként kerül sor.

A modul időtartama: 11 hét + 1 ráadás alkalom (indulás: 2008. szeptember 27.)

Az első modulban hallgatható előadások:

(Az alábbi táblázat az I. modul tematikája. Az előadások sorrendje módosulhat.)

 
Előadó
Előadás témája
1. Simon Bernadett, Well Stratégiaalkotás a reklámkészítésben
2. Nemes Juli Hogyan lesz a márkaépítésből kreatív produktum?
3. Simon Zoltán, Café Reklám Az ötlet születése, ötlettípusok – milyen eszközöket használ a reklám?
4. Tordai Péter, Leo Burnett Kódolás és dekódolás: az üzenet természete
5. Kaszás György, Upgrade Mi különbözteti meg az átlagost a kiemelkedőtől?
6. Kaszás György, Upgrade Alkotótechnikák
7. Benesch Ferenc, Ogilvy Art direkció
8. Hrutka Róbert Zene a reklámban
9. Simon Attila, Café Design Design a márkaimage szolgálatában
10. Bognár Tamás, PanMedia Célcsoport-specifikus kommunikáció, csatornaválasztás
11. Herendi Gábor Hogy lesz az ötletből film?

+1
Vértes János
"A bannernek is van szeme", avagy az online reklám


A változtatás jogát fenntartjuk.

www.reklamakademia.hu | Copyright 2007 DFT-Hungária Kft. | Minden jog fenntartva | info@reklamakademia.hu | design: Activium